niedziela, 2 marca 2014

Ida w ogrodzie książek

Jeszcze w lutym na blogu "Ogród książek Mad" ukazała się recenzja drugiej części książki o Idzie. Pamiętam, że Autorce bloga podobała się moja inna książka, byłam ciekawa, jak odbierze "Idę i konie z Zielonej Wyspy".
Czytanie tej książeczki to wspaniała chwila przyjemności i cudowny relaks. Uważam, że i dorośli znajdą tutaj coś dla siebie. Wspaniała lektura nie tylko dla miłośników koni - pisze autorka bloga.
Cieszy mnie ta recenzja, bo druga część serii o Idzie pełna jest przygód na końskim grzbiecie. Rajd konny, w którym bierze udział bohaterka to mój ulubiony sposób na spędzanie czasu z koniem, a świat oglądany z perspektywy końskiego grzbietu wygląda zupełnie inaczej.

Całość recenzji można znaleźć tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...