czwartek, 17 października 2013

Wizyta w Miłowicach

Moje spotkanie z dziećmi ze szkoły podstawowej w Miłowicach odbyło się jeszcze we wrześniu, powoli staram się nadrobić zaległości we wpisach na blogu.
Przedstawiłam bohaterów moich książek:






Rozmawialiśmy o tym, jak bardzo świat zmienił się w ciągu ostatnich trzydziestu lat:





Były gry i zabawy:





 Odpowiedziałam na wiele pytań zadanych przez słuchaczy, a na koniec otrzymałam piękny bukiet kwiatów:





To było bardzo udane spotkanie. Cieszę się ogromnie, że ciągle spotykam osoby, które lubią czytać książki i dyskutować na ich temat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...