piątek, 18 października 2013

Nowa recenzja książki o Maćku

Na blogu Czytanki ukazała się nowa recenzja książki o Maćku. Autorka bloga, mama dwóch córek sprawdziła, czy przygody Maćka spodobają się również dzieciom. Jak możemy przeczytać - "Najlepszą rekomendacją tej książki jak dla mnie jest fakt, że moje obie córki z zachwytem słuchały tej opowieści i śmiały się w trakcie czytania. Oczywiście dużo bardziej śmiały się, gdy próbowałam nieudolnie przeczytać tekst śląski sama przy okazji ucząc się wielu słów, o których nie miałam pojęcia, ze tak brzmią po śląsku, choć jestem jakoś tam z tym językiem obyta :)".

Wierzę, że wszyscy Czytelnicy mojej książki spróbują zmierzyć się z tekstem w wersji gwarowej - przyznaję, że ja sama za pierwszym razem miałam z nim problem. Ale nie należy się zbyt szybko zniechęcać.

Całą recenzję można odnaleźć tutaj, a ja od razu zapowiem, że razem z Maćkiem przybędę do Krakowa. W przyszłą sobotę, 26 października o godzinie 11 będziemy czekać na stoisku wydawnictwa BIS. A od godziny 14 zapraszam wszystkich chętnych na zabawy związane z końmi, które poprowadzę na stoisku Czas dzieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...