środa, 14 sierpnia 2013

Zabawy z kaktusem

Mimo upływu czasu od wydania, moja książka "Kaktus na parapecie" wciąż znajduje nowych Czytelników. Dzięki niej wiele osób mogło przypomnieć sobie czasy dzieciństwa. Mam też nadzieję, że moja książka ułatwia zrozumienie czasów PRL-u współczesnym dzieciom i nastolatkom.
Na stronie www.wiadomosci24.pl ukazała się recenzja Adama Podgórskiego. Autor pisze:
"Lektura ksiązki jest zajęciem miłym i przyjemnym. Dla młodszych pouczającym, dla starszych nostalgiczną podrożą do lat młodzieńczych. czy nawet dziecięcych. Nie jest to jednak kraina, do której chcielibyśmy wracać. Nie jest rajem utraconym. Przeciwnie, świadomość, że się definitywnie skończyła, przynosi ulgę. Jednocześnie uzmysławia, jaki ogromy proces cywilizacyjny dokonał się w Polsce, w ciągu zaledwie trzech dekad".
Całość recenzji można znaleźć tutaj.

Dotarła do mnie również informacja, że w czerwcu br. w Instytucje Rozwoju Kultury Alternatywnej odbyły się zajęcia dla dzieci na podstawie "Kaktusa". Pierwsze z nich -  „Wehikuł czasu – kiedy Polska była PRL-em” prowadzone były przez historyka. Natomiast blok literacki - "Różne rzeczy o rzeczach" przygotowała dr Małgorzata Wójcik-Dudek z Katedry Dydaktyki Uniwersytetu Śląskiego.
Mam nadzieję, że niebawem będę mogła zamieścić relację z tych zajęć na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...