niedziela, 25 września 2022

Matronaty i Patronaty "Ciotki"

Na premierę mojej książki o pierwszej miesiączce trzeba jeszcze trochę poczekać, ale już dzisiaj chciałabym przedstawić matronaty i patronaty "Ciotki":


Sara Tylka, prowadząca profil Psychosekslogicznie, była pierwszą osobą, z którą konsultowałam treść mojej książki. Jestem jej ogromnie wdzięczna za wnikliwą lekturę i każdą uwagę, dzięki której karty  "Ciotki" wypełniły się siostrzeństwem i wsparciem.

Jestem równie wdzięczna Tosi, prowadzącej profil WdŻ dla zaawansowanych - zwróciła uwagę na wiele szczegółów, które gdzieś umknęły i zadbała o to, by książka była zgodna z najnowszą wiedzą. 

Do bloga Górowianka mam szczególny stosunek. Ania, która go prowadzi, była mi wsparciem przy wielu poprzednich książkach. Ogromnie cenię jej zaangażowane, wnikliwe recenzje.

Jest mi ogromnie miło, że Różowa Skrzyneczka i strona Mam okres również doceniły moją książkę. Mam nadzieję, że dzięki temu do "Ciotki" zajrzy jeszcze więcej Czytelników!

Portal Hello Zdrowie również objął "Ciotkę" matronatem, a już dzisiaj możecie u nich przeczytać fragment mojej powieści. Znajdziecie go tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Stajnia pod Lipami" - premiera

 Z ogromną przyjemnością ogłaszam, że moja najnowsza książka "Stajnia pod Lipami" jest już dostępna! Akcja powieści rozgrywa się w...