piątek, 20 sierpnia 2021

"Gloria, wakacje i ja", bo wciąż trwają wakacje!

 Na portalu nakanapie.pl ukazała się recenzja mojej książki: "Gloria, wakacje i ja". Autorka recenzji pisze:

Dla mnie jako osoby dorosłej książka jest cenna ze względu na to, że pokazuje jak niesprawiedliwi potrafimy być wobec nastoletnich dzieci jako rodzice. Widzimy bunt i nieposłuszeństwo, kłótnie z rodzeństwem, nie poświęcając chwili na refleksję, co może się kryć za takim zachowaniem. A mogą to być jakieś kłopoty osobiste, ważne pytania, na które młody człowiek nie potrafi sam znaleźć odpowiedzi. W natłoku obowiązków i własnych problemów nie poświęcamy choćby chwili na wysłuchanie tego, czym dzieci chciałyby się z nami podzielić.

Jest mi ogromnie miło, że recenzentka zwróciła uwagę na wszystkie elementy, które były dla mnie ważne i o których myślałam podczas czytania. Historia Dominiki to jedna z moich ulubionych książek i mam nadzieję, że dla wielu Czytelników będzie równie wciągająca i ciekawa!

Całą recenzję można odnaleźć pod tym linkiem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaproszenie na spotkanie w Bibliotece w Warszawie

 Z ogromną przyjemnością zapraszam na spotkanie otwarte, które odbędzie się w Bibliotece przy ulicy Reymonta 6 w Warszawie: Czekam na Was w ...