piątek, 23 kwietnia 2021

Maślice czytają i polecają "Projekt Breslau"

 Na stronie "Kolektyw Pomysłów" prowadzonej przez mieszkańców osiedla Maślice we Wrocławiu ukazała się recenzja mojej książki "Projekt Breslau". Książę przeczytał przewodnik miejski, tym bardziej cieszą mnie jego słowa zachęty:

"Przyznam się szczerze, że z pewnym sceptycyzmem przyjąłem zapewnienia, że na pewno wciągnie mnie opowieść o grupie gimnazjalistów podróżujących w czasie. Serio?! Chyba jestem trochę za stary na takie akcje…i jak się myliłem!!!"

Całą recenzję można przeczytać w tym miejscu



                                                                Zdjęcie ze strony Kolektyw Pomysłów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaproszenie na spotkanie w Bibliotece w Warszawie

 Z ogromną przyjemnością zapraszam na spotkanie otwarte, które odbędzie się w Bibliotece przy ulicy Reymonta 6 w Warszawie: Czekam na Was w ...