piątek, 24 maja 2019

"Gloria, wakacje i ja" - aż dwie recenzje!

Za każdym razem, kiedy wychodzi moja nowa książka, niecierpliwie oczekuję recenzji. W przypadku "Glorii" było dokładnie tak samo - tyle że w międzyczasie była Wielkanoc, długi weekend majowy, a też historia Dominiki do najkrótszych nie należy.

Moja cierpliwość została jednak wynagrodzona, w ubiegłym tygodniu pojawiły się aż dwie recenzje, które w bardzo pozytywny sposób zachęcają do lektury mojej książki.
Pierwsza na blogu Małe wielkie książki. Autorka bloga pisze:

Poznajcie wakacyjną przygodę, pewnej sympatycznej nastolatki o niebieskich włosach, z przyklejonym charakterystycznie telefonem w dłoni. Przeżyjcie również niezapomniane dni w stadninie koni, wśród miłośników tych szlachetnych zwierząt. Poczujcie wiatr we włosach, podczas galopu i pełen spokój, kiedy konie są blisko, wypoczęte i pełne zrozumienia dla ludzi. Zażyjcie porannego spaceru po rosie i obejrzyjcie życie lasu o świcie.  Zapraszam na wakacje z...Dominiką i Glorią

Całą recenzję można przeczytać tutaj. 

 Zdjęcie z bloga Małe wielkie książki

Kolejna recenzja ukazała się na portalu lubimyczytac.pl i jest wyjątkowa. Napisała ją moja wierna Czytelniczka z dobrze wyrobionym gustem literackim. Co więcej, pisząc "Glorię" myślałam o czytelnikach w wieku recenzentki. Skoro więc ona poleca moją książkę, jestem zupełnie spokojna, że spodoba się też innym czytelnikom!

Recenzję mini_Moni znajdziecie tutaj. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...