poniedziałek, 27 sierpnia 2018

"Wakacje u dziadków" w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej

Lato powoli dobiega końca, a ja wciąż wracam do spotkań z dziećmi w klimacie bardzo wakacyjnym. Jedno z takich spotkań odbyło się w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu. Rozmawialiśmy o wakacjach na wsi i o tym, ile cudownych miejsc można odnaleźć poza miastem:



Rozmawialiśmy o tym, jakie zwierzęta można spotkać na wsi i bawiliśmy się w kalambury:


Śpiewaliśmy piosenki:


Był też czas na tańce i zabawy:




Na koniec spotkania otrzymałam piękną laurkę i podpisałam mnóstwo książek:


Zdjęcia dzięki uprzejmości Dolnośląskiej Biblioteki Publicznej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...