wtorek, 10 lipca 2018

Z książką na walizkach - finał w Wałbrzychu

Impreza walizkowa ma swój rytm i porządek. Najpierw pisarze rozjeżdżają się po Dolnym Śląsku na spotkania, żeby w ostatnim dniu spotkać się w jednej miejscowości na uroczyste zakończenie akcji.
Tu było podobnie - w uroczystej paradzie czytelniczej przeszliśmy ulicami Wałbrzycha aż dotarliśmy na Rynek, w pobliże Biblioteki pod Atlantami.
Były podziękowania, podsumowania i prezentacje autorów przygotowane przez dzieci:



Był też czas na rozmowy i kupowanie książek:

Zdjęcia ze strony Dolnośląskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu


Dla mnie najbardziej wzruszające były prezentacje pisarzy, przygotowane przez dzieci i młodzież z wałbrzyskich szkół. Każdy autor został zaprezentowany tak, jak widzą go czytelnicy. Były krótkie scenki aktorskie, wiersze czy teksty, napisane specjalnie na tę okazję. Dowiedziałam się też, że na mój temat można rapować, wykorzystując fakty z mojego życia. To była bardzo wzruszająca chwila, której towarzyszyły ogromne emocje.
Jak tylko dotrze do mnie nagranie z tego wydarzenia, od razu je tutaj umieszczę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Day of European Authors - spotkanie w LO nr III

 Wczoraj świętowaliśmy dzień Autorki i Autora #readwitheurope. Z tej okazji cała setka pisarek i pisarzy spotkała się z uczniami szkół średn...