wtorek, 8 maja 2018

W dniu Bibliotekarza

Od kiedy pamiętam, zawsze byłam zaprzyjaźniona ze wszystkimi paniami Bibliotekarkami, które znałam. W bibliotece spędzałam mnóstwo czasu - zdarzało się nawet, że wypożyczałam książki dwa razy dziennie! Niekiedy pomagałam paniom w pracy - układałam książki, sklejałam naderwane okładki. Biblioteka zawsze była dla mnie miejscem przyjaznym, w którym można odetchnąć i poczuć się bezpiecznie.
W mojej pracy odwiedzam mnóstwo Bibliotek. Jeżdżę po całej Polsce, spotykam się z dziećmi i młodzieżą. W każdym miejscu poznaję mnóstwo zaangażowanych Bibliotekarek i Bibliotekarzy -  z pasją, pomysłami, energią, która udziela się Czytelnikom.

Z wielu miejsc przywożę listę poleconych książek do przeczytania. Każde spotkanie jest niezwykle ciekawe i napełnia mnie pozytywnie.

Czuję się bardzo obdarowaną osobą. I jestem niezwykle szczęśliwa, że mogę spotykać tyle niezwykłych Bibliotekarzy i Bibliotekarek na mojej drodze. Dziękuję Wam, że jesteście.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...