niedziela, 16 lipca 2017

Czytam więc jestem - recenzja "Projektu Breslau"

Całkiem niedawno odnalazłam bloga Gimnazjum numer 1 w Jeleniej Górze, poświęconego czytelnictwu. Z wielką przyjemnością przeczytałam zachętę do sięgnięcia po moją książkę  - cieszy mnie to tym bardziej, że bohaterami "Projektu Breslau" są właśnie gimnazjaliści.
Autorka recenzji pisze:

W tej książce znajdziemy po pierwsze, ciekawą warstwę współczesną, w której grupa uczniów Gimnazjum nr 13 we Wrocławiu zmaga się ze szkolną rzeczywistością, pojawiają się przyjaźnie, a nawet pierwsze zauroczenia. To klasyczna powieść młodzieżowa, w której telefony komórkowe i maile stanowią codzienny sposób komunikowania się.

Całą recenzję można odnaleźć pod tym linkiem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...