czwartek, 3 listopada 2016

Czas na "Projekt Breslau" - recenzja

Na blogu "Czas na lekturę" ukazała się recenzja mojej książki "Projekt Breslau". Autorka bloga pisze:

Wrocław to piękne miasto. Byłam tam na kilkudniowej wycieczce 6 lat temu, ale ciągle marzę, aby znów odwiedzić to miasto. Znana z wystaw, targów i widowisk muzycznych Hala Stulecia, przypominająca o przeszłości Panorama Racławicka czy zjawiskowa natura w Ogrodzie Japońskim to tylko urywek tego co warto tam zobaczyć. Magdalena Zarębska, autorka, której książkę zdążyłam dla Was opisać tym razem sięga po Wrocław z przeszłości. 


Mam nadzieję, że moja książka zachęci do odwiedzenia Wrocławia wszystkich Czytelników!

Całą recenzję można przeczytać pod tym linkiem.

zdjęcie z bloga Czas na lekturę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...