czwartek, 23 czerwca 2016

"Projekt Breslau" w Mediatece - finał Gry Miejskiej

W ubiegłą sobotę spotkałam się uczestnikami Gry Miejskiej, która powstała na motywach książki "Projekt Breslau":






Wszyscy, którym udało się ukończyć grę (a w piątek była naprawdę paskudna pogoda) byli bardzo zadowoleni i przyszli do Mediateki pełni wrażeń. Okazuje się, że gra miejska jest świetnym sposobem na to, żeby lepiej poznać swoje miasto i zrozumieć jego historię.





Ja dołożyłam jeszcze trochę informacji i przybliżyłam miejsca, w których rozgrywa się akcja książki:





A potem nastąpił moment, na który wszyscy czekali - ogłoszenie zwycięzców :-)

Nagrody były bardzo zróżnicowane, od gier po bilety do Teatru Współczesnego i Centrum Poznawczego przy Hali Stulecia:



 Trzy pierwsze drużyny otrzymały ode mnie książki:

Z osobistą dedykacją.


Mam nadzieję, że w przyszłym roku znów będzie okazja do tego, żeby wziąć udział w Grze Miejskiej i rozwiązać zagadki z  dawnego Breslau i współczesnego Wrocławia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Środzie Śląskiej

 Bohaterką spotkania w Środzie Śląskiej była Pola z książki "Skąd jest Pola?": Zanim poznaliśmy naszą bohaterkę, rozmawialiśmy o t...