wtorek, 21 czerwca 2016

"Projekt Breslau" w Bibliotece Dolnośląskiej

Dzięki uprzejmości Bibliotekarzy Działu Pracy z Dziećmi - Biblioteki 7 Kontynentów mogłam zaprosić na spotkanie autorskie uczniów wrocławskich szkół.

W ubiegłym tygodniu całe przedpołudnie spędziłam w bibliotece i opowiadałam o przedwojennym Breslau i powojennym Wrocławiu.






Uczniowie słuchali z uwagą i zadawali wnikliwe pytania. Rośnie kolejne pokolenie zainteresowane historią Wrocławia:





A żeby nie spędzać czasu tylko i wyłącznie na poważnych dyskusjach, czesaliśmy też dziewczyny w przedwojenne warkocze, zakończone pięknymi kokardami:





Bardzo dziękuję Pracownikom Biblioteki Dolnośląskiej za możliwość przeprowadzenia spotkań, a wszystkich zachęcam do przeczytania mojej książki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...