wtorek, 12 stycznia 2016

Borys i Zajączki - recenzja na blogu górowianki

Właśnie dzisiaj ukazała się pierwsza recenzja mojej książki "Borys i Zajączki". Autorka bloga pisze: 


„Borys i Zajączki” Magdaleny Zarębskiej to książka pełna dziecięcych przygód. Bliskość natury, brak technologii w dziecięcych zabawach przywodzą na myśl prawdziwą idyllę, którą mącą krótkie rozstaną z Borysem. Autorka wprowadza nas w świat kochającej się rodziny, której członkowie są wobec siebie wyrozumiali.

Podczas pracy nad książką zależało mi, żeby oddać beztroski nastrój, z jakim kojarzy mi się dzieciństwo. Nigdy nie posiadałam kucyka, ale do dzisiaj pamiętam z jakim zapałem biegałam do furtki, żeby zobaczyć przejeżdżający ulicą wóz zaprzężony w konie. Można więc powiedzieć, że konie towarzyszyły mi przez całe życie, choć nie zawsze byłam z nimi tak blisko, jak jestem teraz.

Całą recenzję można przeczytać tutaj.

zdjęcie z bloga Górowianki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Day of European Authors - spotkanie w LO nr III

 Wczoraj świętowaliśmy dzień Autorki i Autora #readwitheurope. Z tej okazji cała setka pisarek i pisarzy spotkała się z uczniami szkół średn...