czwartek, 3 grudnia 2015

Spotkanie w bibliotece w Kroczycach

Kiedy jechałam do Kroczyc z Katowic padał deszcz. W pewnym momencie zauważyłam jasny błysk, a potem zaczęło grzmieć. Burza w listopadzie? Zupełnie się jej nie spodziewałam. Lunęło tak, że wycieraczki nie nadążały zbierać wody, a na jezdni momentalnie utworzyły się rozległe kałuże. Mimo to udało mi się dotrzeć na czas.
Spotkanie odbywało się w szkole podstawowej i zostali na nie zaproszeni uczniowie wszystkich klas. Przedstawiłam bohaterów moich książek i bawiliśmy się wspólnie. Na koniec odpowiedziałam na mnóstwo interesujących pytań. Następnie dzieci mogły zakupić moje książki. Pierwszy raz zdarzyło się, że spotkałam tylu Czytelników - nie chcieli mnie wypuścić ze szkoły :-)

Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś odwiedzę Kroczyce. Na stronie biblioteki można przeczytać o naszym spotkaniu pod tym adresem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...