poniedziałek, 15 czerwca 2015

Spotkanie w bibliotece numer 47 na wrocławskim Brochowie

Jeszcze w maju pojechałam do biblioteki numer 47 na spotkanie z dziećmi ze szkoły podstawowej.  W ubiegłym roku rozmawialiśmy o czasach PRL-u na podstawie książki "Kaktus na parapecie". Tym razem, bohaterką naszego spotkania była Ida:






Bawiliśmy się w wyścigi konne:





W ruch poszło magiczne pudełko:





Rozmawialiśmy o zwyczajach koni i o tym jak należy zachowywać się w stajni.
Na koniec dzieci mogły kupić moje książki z autografem i zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie:





Spotkanie było bardzo udane i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się na Brochów przyjechać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...