poniedziałek, 18 maja 2015

Maciek Szpyrka wędruje po Dolnym Śląsku - biblioteka w Czatkowicach

W ubiegłym tygodniu razem z Maćkiem Szpyrką wędrowałam po Dolnym Śląsku i tak trafiliśmy do biblioteki w Czatkowicach. Na spotkaniu obecni byli wszyscy uczniowie , a że szkoła jest niewielka, to bez problemu zmieściliśmy się w sali gimnastycznej. Najpierw opowiedziałam o moich książkach:



Później rozmawialiśmy na temat kopalni i pracy górnika. Dzieci dowiedziały się do czego potrzebny jest nam węgiel:


posłuchały gwary śląskiej:






Następnie zaprosiłam na środek starszych uczniów i graliśmy w kalambury:






Na koniec ustawiła się długa kolejka po autografy:



Spotkanie było bardzo udane i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się odwiedzić Czatkowice!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...