wtorek, 19 maja 2015

Konie - przyjaciele na całe życie - spotkanie w bibliotece w Tyńcu Małym

W ubiegłym tygodniu spotkałam się z dziećmi z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. Rozmawialiśmy na temat naszych ulubionych zwierząt. Jeden z chłopców opowiedział o tym, jak asystował przy narodzinach źrebaczka w stajni, którą prowadzą jego rodzice. To była niesamowita historia, która na długo pozostanie w mojej pamięci.


Graliśmy w gry związane z końmi, w ruch poszło "magiczne pudełko", a najwięcej przyjemności sprawiało dzieciom przymierzanie toczka, gogli i branie do ręki bacika.
Słuchaliśmy odgłosów różnych zwierząt i bawiliśmy się w wyścigi konne.

Na koniec dostałam od dzieci przepiękną laurkę, podpisaną przez wszystkich uczestników spotkania:



Bawiliśmy się świetnie i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy - jeśli nie w bibliotece, to na konnych ścieżkach!

Więcej zdjęć można obejrzeć w galerii biblioteki, a pod tym adresem można przeczytać relację ze spotkania napisaną przez panią bibliotekarkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...