poniedziałek, 9 marca 2015

Z Mają w Hamaku

Po raz pierwszy zdarzyło mi się, że zapomniałam aparatu na spotkanie! Nie będzie zdjęć niestety, ale chciałabym opisać to, co działo się w Hamaku.
Było bardzo wiosennie - pięknie świeciło słońce, a w środku czekały na nas pyszne koktajle owocowo - warzywne, przygotowane przez panią Martę.
Najpierw przeczytałam opowiadanie "Dlaczego niektórzy ludzie boją się chodzić do dentysty?". Dzieci obecne na spotkaniu niebawem miały po raz pierwszy usiąść na fotelu dentystycznym, tym bardzo się cieszę, że właśnie z nimi rozmawiałam na temat dbania o zęby.



Obejrzeliśmy zdjęcia gabinetu dentystycznego i porozmawialiśmy o wszystkich urządzeniach, które można w nim znaleźć. Zastanawialiśmy się też nad tym, kto oprócz ludzi musi dbać o higienę?









Rozpoznawaliśmy różne dźwięki, które towarzyszą myciu się i odgadywaliśmy, jakie przedmioty ukryte są w magicznym pudełku.

Były gry i zabawy z chustą animacyjną, a także przez krótką chwilę każdy z nas zamienił się w zęba - po to, żeby zapamiętać, że wszystkie zęby są ze sobą połączone i płynie przez nie ta sama krew.

Spotkanie było bardzo udane i mam nadzieję, że niebawem znów się w Hamaku spotkamy!

* Zdjęcia pożyczone z Internetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...