piątek, 27 lutego 2015

Ida i Filip, przyjaciel koni - nowa recenzja

Na blogu Jeden na tydzień ukazała się recenzja trzeciej części przygód Idy. Autorka recenzji pisze o tym, że dzięki lekturze mojej książki zapragnęła znów pojechać do stajni:

Magdalena Zarębska, autorka serii książek o Idzie, jest matką dwóch córek i wielbicielką koni. Mogę przypuszczać (i pewnie nie będę się myliła), że macierzyństwo i jej zainteresowania mają duży wpływ na poziom opisywanych historii. Zarówno relację między Idą i jej młodszymi siostrami, jak i hobby dziewczynki, są bardzo dobrze przedstawione. Przyznam, że miałam w swoim życiu krótką przygodę z końmi a relacje Idy pobudziły mój apetyt na odświeżenie starych umiejętności jeździeckich. Autorka bardzo ciekawie wplotła w treść książki zasady funkcjonowania stadnin we Francji. Myślę, że nie tylko wielbicieli koni je zainteresują, ale i każdą inną osobę.

Mnie również zdarza się tęsknić za końmi, zwłaszcza kiedy nie mam czasu na wizytę w stajni. Kiedy zaczynam o nich śnić, to znak, że powinnam jak najszybciej znaleźć się w siodle :-)
Całą recenzję można przeczytać tutaj, a ja zachęcam do lektury wszystkich trzech książek o przygodach Idy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...