poniedziałek, 6 stycznia 2014

Wesoła Chatka w Bytomiu

Jeszcze w grudniu pojechałam do Bytomia, żeby spotkać się z dziećmi w sali zabaw Wesoła Chatka.
Było to nietypowe spotkanie, bo do zabawy udało mi się zachęcić również rodziców:)

Opowiedziałam kilka słów o sobie i bohaterach moich książek:







Razem z Maćkiem Szpyrką wybraliśmy się na Nikiszowiec:





Ku wielkiej radości dzieci, czytałam fragment książki gwarą śląską.

Najlepiej bawiliśmy się przy karecie:



Chociaż słuchacze byli w różnym wieku, udało się dla każdego znaleźć odpowiednie zadanie:



Na koniec zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie:





Jak widać, moje książki trafiły do Czytelników, z czego jestem bardzo zadowolona. Mam również nadzieję, że jeszcze do Bytomia powrócę i spotkam się z dziećmi - dzięki uprzejmości firmy Elpax.

2 komentarze:

  1. Pani Magdo, bardzo dziękujemy za bardzo miłe spotkanie. Na zdjęciach widać, jak dzieci świetnie się bawiły. Książki już przeczytane. Zapraszamy ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za zaproszenie! Z przyjemnością przyjadę!

    OdpowiedzUsuń

Day of European Authors - spotkanie w LO nr III

 Wczoraj świętowaliśmy dzień Autorki i Autora #readwitheurope. Z tej okazji cała setka pisarek i pisarzy spotkała się z uczniami szkół średn...