poniedziałek, 13 stycznia 2014

W Sztukaterze o Idzie

Na stronie Sztukater.pl ukazała się recenzja książek o Idzie. Autorka recenzji pisze:


"Magdalena Zarębska opowiedziała historię, która hipnotyzuje. Zarówno młodszego jak i nieco starszego czytelnika. Tym, bardziej będzie to lektura owocna i przyjemna, gdy czytelnikiem (lub małym słuchaczem) jest wielbiciel koni. To one stanowią sens życia Idy, która nie wyobraża sobie spędzenia choćby jednego tygodnia bez jazd. Dlatego też po przyjeździe do Paryża bardzo cierpi, będąc z dala od stadniny, przyjaciół, trenerów i ukochanego kucyka Endiego. Ale nie ma co się martwić! Babcia Idy znajdzie i na to sposób!"

Bardzo mnie cieszy, że Pola, siostra głównej bohaterki jest tak lubiana przez Czytelników. Przyznam szczerze, że pisanie o niej było dla mnie ogromną przyjemnością. Pola należy do jednych z moich ulubionych bohaterek i cieszę się, że udało mi się tak wyraziście oddać jej charakter.

Całość recenzji można znaleźć tutaj.

A ja zachęcam do odwiedzania mojego bloga - już niebawem pojawi się zapowiedź kilku ciekawych spotkań związanych z książkami o Idzie!
Wszystkich, którzy bywają na facebooku zachęcam również do odwiedzania strony "Pamiętnik nastolatki". Beata Andrzejczuk, autorka cyklu o Natalii ogłosiła konkurs, w którym nagrodą są książki o Idzie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Środzie Śląskiej

 Bohaterką spotkania w Środzie Śląskiej była Pola z książki "Skąd jest Pola?": Zanim poznaliśmy naszą bohaterkę, rozmawialiśmy o t...