poniedziałek, 9 grudnia 2013

Spotkanie w Tarnowskich Górach

Dokładnie tydzień temu wybrałam się do Tarnowskich Gór na spotkanie z dziećmi w szkole podstawowej numer 15. Mam miłe wspomnienia związane z tym miastem, bo znajduje się tam Zabytkowa Kopalnia Rud Srebra oraz sztolnia Czarnego Pstrąga. Udało mi się odwiedzić te miejsca dwa razy i z największą przyjemnością znów przeszłabym się podziemnymi korytarzami.
Tym razem jednak opowiadałam o moich książkach. Spotkałam się z uczniami klasy piątej i szóstej w świetlicy szkolnej. Przedstawiłam bohaterów moich książek:








Czytałam fragmenty książek:





I jak zwykle, przeprowadziłam kilka gier i zabaw.
Spotkanie było bardzo udane i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś do Tarnowskich Gór powrócę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Czernicy

Współpracuję z Rozczytaną Aglomeracją od wielu lat i co roku z ogromną przyjemnością spotykam się z Czytelniczkami i Czytelnikami z Aglomera...