piątek, 6 grudnia 2013

Konno po dworcu

Zapraszam wszystkich na Dworzec Główny we Wrocławiu, z którego wyruszymy w podróż konną:)






22. Wrocławskie Targi Dobrych Książek:

Na spotkanie z Magdaleną Zarębską, autorką książek: „Ida, konie i reszta świata”, „Ida i konie z Zielonej Wyspy” oraz „Ida i Filip, przyjaciel koni” zapraszamy 8 grudnia (niedziela) w godz. 12.00-14.00, na stoisko portalu CZASzDZIEĆMI.PL. Autorka opowie o pracy pisarki, o bohaterach swoich książek i o wielkiej pasji, którą mogą być konie. Po spotkaniu autorka będzie podpisywała książki na stoisku wydawnictwa Dookoła świata nr 9.

2 komentarze:

  1. Nabyłem wczoraj na targach dwie Pani powieści z myślą o chrześnicy mojej dziewczyny oraz zgłosiłem się do pani (pół metra obok :-) ) po dedykację. Nie wytrzymałem i postanowiłem sam przeczytać pierwszą część cyklu ;) Mnie, dorosłego mężczyznę, wciągnęła aż tak, że dziś rano jadąc do centrum Wrocławia omal nie przegabiłem przystanku, na którym przesiadałem się do innego tramwaju! :-) Krótką recenzję opublikowałem na portalu jeździeckim "galopuje.pl"
    http://www.forum.galopuje.pl/f,fajne-ksiazki-o-koniach,56446,0.html
    (post użytkownika "hanke" z 9.12.2013 z godz. 18.07).

    Pozdrawiam
    Paweł Kukurowski

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za recenzję i za miłe słowa! Cieszę się ogromnie, że spodobała się Panu moja książka - Ida to jedna z moich ulubionych postaci, które stworzyłam.
    Mam nadzieję, że kolejna część również Pana wciągnie - proszę jednak uważać na siebie w tramwajach:)

    OdpowiedzUsuń

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...