wtorek, 29 października 2013

Recenzja książki o Maćku

Na portalu granice.pl ukazała się recenzja książki o Maćku Szpyrce. Autorka pisze: "Nie mylą się ci, którzy twierdzą, że Ślązacy są pracowici i uczciwi, z jednej strony skromni ale i potrafią być przebojowi. O prawdziwości tych często powtarzanych słów świadczy wiele historycznych wydarzeń z udziałem mieszkańców Śląska, poprzez które przebija się miłość do Ojczyzny, silnie zawiązane więzi rodzinne, troska o siebie nawzajem oraz chęć kultywowania śląskich tradycji".

Zależało mi na tym, żeby w mojej książce pokazać Śląsk z jak najlepszej strony. Zachęcić wszystkich do odwiedzenia tego regionu, zaprosić do restauracji na roladę i oprowadzić po jednej z najpiękniejszych dzielnic. Jeśli zostało to dostrzeżone podczas lektury książki o Maćku - jestem tym bardziej zadowolona. Mam nadzieję, że wszyscy Czytelnicy przeczytają o Nikiszowcu, a potem pojadą na Śląsk, żeby zobaczyć opisane miejsca na własne oczy.

Całość recenzji można znaleźć tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Środzie Śląskiej

 Bohaterką spotkania w Środzie Śląskiej była Pola z książki "Skąd jest Pola?": Zanim poznaliśmy naszą bohaterkę, rozmawialiśmy o t...