wtorek, 10 września 2013

Wywiad w Radiu Katowice

Dzięki ogromnej pomocy mojego brata można już wysłuchać wywiadu, którego udzieliłam w Radiu Katowice. Przypominam, że premiera książki "Jak Maciek Szpyrka z dziadkiem po Nikiszowcu wędrowali/
Ô tym kiej Maciej Szpyrka cuzamen ze starzikiym
wandrowali pō Nikiszu" będzie miała miejsce podczas Targów Książki w Katowicach, 20 września 2013. Targi Książki objęły patronatem moją książkę, a ja już dzisiaj zapraszam wszystkich Czytelników do Katowic na spotkanie z Maćkiem Szpyrką.

Wywiadu można wysłuchać tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...