środa, 11 września 2013

LiteraTura I Wrocław

Na zaproszenie portalu Sztukater.pl zostałam zaproszona na wydarzenie, jakim była - "LiteraTura I Wrocław". 31 sierpnia spotkaliśmy się w Parku Staromiejskim we Wrocławiu:


Wszyscy autorzy zostali poproszeni o ubranie się na biało, żeby łatwo nas było rozpoznać. W parku zachęcaliśmy do czytania książek i rozdawaliśmy ulotki z informacją o naszej akcji.
Po dwóch godzinach przeszliśmy do księgarni Matras przy ulicy Świdnickiej. Ten czas przeznaczony był na rozmowy z Czytelnikami, rozdawanie autografów i wymienianie się doświadczeniami:






Później, zaprosiłam wszystkich na moją prezentację "Konie - przyjaciele na całe życie". Publiczność dopisała:





Opowiadałam o lęku przed końmi i o sposobach na jego pokonanie. O tym, że dla koni naprawdę można stracić głowę, a w stajni czas przestaje istnieć:



Dziękuję przy okazji mojej Córce, za przygotowanie prezentacji  multimedialnej. Dzięki niej, łatwiej było mi trzymać się głównego tematu rozmowy:



Na zakończenie spotkania w księgarni Matras zrobiliśmy sobie wspólne, pamiątkowe zdjęcie:



Dziękuję portalowi Sztukater.pl za zaproszenie i życzę im wielu, równie udanych i inspirujących pomysłów na przyszłość!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Środzie Śląskiej

 Bohaterką spotkania w Środzie Śląskiej była Pola z książki "Skąd jest Pola?": Zanim poznaliśmy naszą bohaterkę, rozmawialiśmy o t...