czwartek, 26 września 2013

Spotkanie w Grabownie Wielkim

18 września spotkałam się z uczniami szkoły podstawowej w Grabownie Wielkim. Mam do tej miejscowości szczególny sentyment, ponieważ w dzieciństwie zbierałam grzyby i jagody w okolicznych lasach. Zresztą, jeden z epizodów książki "Kaktus na parapecie", dotyczący wyprawy na grzyby inspirowany był wydarzeniami, które wydarzyły się właśnie w Grabownie.

W spotkaniu uczestniczyli uczniowie starszych klas, na początku powiedziałam kilka słów o sobie:





i przedstawiłam bohaterów moich książek:




Rozmawialiśmy o koniach i o jeździe konnej, pokazywałam różne sposoby wywierania presji:




Graliśmy w wiele gier i zabaw:






Zabawy były bardzo udane, dawno tak dobrze się nie bawiłam:) Na koniec przeczytałam fragment książki o Maćku, oczywiście gwarą śląską i opowiedziałam kilka słów o Nikiszowcu:


Z żalem wyjeżdżałam z Grabowna i mam ogromną nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się spotkać z Panią Bibliotekarką i uczniami szkoły ukrytej w pięknych, dolnośląskich lasach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Środzie Śląskiej

 Bohaterką spotkania w Środzie Śląskiej była Pola z książki "Skąd jest Pola?": Zanim poznaliśmy naszą bohaterkę, rozmawialiśmy o t...