czwartek, 13 stycznia 2022

Cynamonowe strony recenzują

 Na Cynamonowym bookstagramie Amelii ukazała się recenzja książki "Będziesz serca biciem":

Wydawać by się mogło, że książka przedstawiająca życie nastolatka takim, jakim jest- czarno na białym, będzie strasznie nudna, jednak ,,Będziesz serca biciem" jest dowodem na to, że nasze "szarobure" życie również może być ciekawe do tego stopnia, by być materiałem na świetną powieść w której zaczytują się setki czytelników. Całokształtu książce dodał świeży niczym nowiutkie książki w mojej biblioteczce styl autorki *chylę czoła*. Cóż więcej mogę powiedzieć, ,,Będziesz serca biciem" jest niczym ciepły kocyk na moje zimne serce pełne marzeń i zimnym okładem na głowę pełną rozterek.


Ogromnie mnie cieszy, że moja książka podoba się Czytelnikom i że odnajdują w Jadze cząstkę siebie



Całą recenzję znajdziecie tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Day of European Authors - spotkanie w LO nr III

 Wczoraj świętowaliśmy dzień Autorki i Autora #readwitheurope. Z tej okazji cała setka pisarek i pisarzy spotkała się z uczniami szkół średn...