wtorek, 26 maja 2020

Moje książki na Czytelniczym podwórku

Dotarła do mnie całkiem świeża recenzja moich książek, wydanych nakładem wydawnictwa Debit. Autorka bloga i mama przetestowała serię "Czytamy bez mamy" na własnych dzieciach, a teraz poleca ją innym czytelnikom:

"Gorąco polecamy serię „Czytamy bez mamy”! Są to ciepłe, pięknie napisane opowiadania, z których każde opowiada ciekawą, zakończoną morałem historię. Barwne ilustracje, duża czcionka oraz długość tekstu dopasowana do umiejętności dziecka sprawiają, że mali czytelnicy z pewnością chętnie sięgną po kolejne tytuły z tej serii!"

Ogromnie się cieszę, że moje książki "Nadchodzi Słoniątko", "Kraina Nieczytania" i "Leonard w domu" spodobały się kolejnym czytelnikom!

Całą recenzję odnajdziecie pod tym linkiem.

Zdjęcie z bloga Czytelnicze podwórko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...