poniedziałek, 24 lutego 2020

Afrykańskie spotkanie w klubie Formaty

W sobotni poranek pojechałam do wrocławskiego klubu Formaty na poranek familijny. Tematem spotkania była Książka, a ja postanowiłam, że bohaterem naszych zabaw będzie słoniątko z książki "Nadchodzi Słoniątko". Wybraliśmy się w podróż do Afryki:






Oglądaliśmy prezentację ze zdjęciami, słuchaliśmy odgłosów afrykańskich zwierząt, a nawet wybraliśmy się na spacer po dżungli:









Był też czas na czytanie książki:





A na koniec można było kupić jedną z moich książek i dostać autograf:


Zdjęcia ze strony wrocławskiego klubu Formaty
 
Bardzo dziękuję za zaproszenie i mam nadzieję: Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...