środa, 8 stycznia 2020

Kolejna recenzja książki "Artek i bardzo długi tydzień"

Na blogu Mama Pcheła ukazała się piękna recenzja mojej książki o Artku. Autorka bloga pisze:


Bardzo dobra historia. Jako matka dwójki dzieci mogę śmiało napisać, że opisywane sytuacje mogą zdarzyć się każdemu. Mam wrażenie, że to nie jest fikcja literacka, a przykłady z życia wzięte :) Pani Magdalena ma bardzo lekkie pióro, dzięki czemu tydzień z Artkiem minął mi zdecydowanie za szybko. Nawet dziecięce wypowiedzi mnie nie irytowały, a ciekawiły.

Zdjęcie z bloga Mama Pcheła
 
Całą recenzję można odnaleźć pod tym linkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...