wtorek, 14 stycznia 2020

"Artek i bardzo długi tydzień" - kolejna recenzja

Z początkiem roku co rusz trafiam na recenzję mojej najnowszej książki. Każda z nich jest bardzo pozytywna i zachęca do sięgnięcia po Artka. Niezwykle mnie to cieszy, bo każdy z recenzentów zauważa w mojej książce coś zupełnie nowego.
Tym razem po książkę sięgnęła autorka SzaroKolorowa, która tak pisze o Artku:

''Artek I Bardzo Długi Tydzień'' to bardzo wciągająca książeczka. Przeczytaliśmy ją w jeden wieczór. Autorka doskonale ukazuje emocje, jakie towarzyszą dzieciom, gdy nagle nie ma przy nich najbliżej osoby. Nowe wyzwania, nowe relacje z różnymi członkami rodziny okazują się równie cenne jak te z mamą. 

Zdjęcie z bloga SzaroKolorowa
 
Ogromnie mi miło czytać tak wiele pochlebnych słów na temat mojej książki! Całą recenzję można odnaleźć pod tym linkiem.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...