poniedziałek, 18 listopada 2019

"Artek i bardzo długi tydzień" w bibliotece na Jesiennej

Dzięki Miejskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu mogłam odwiedzić cztery filie biblioteczne i spotkać się z najmłodszymi Czytelnikami. A ponieważ moja najnowsza książka kierowana jest do dzieci, to bohaterem naszego spotkania był Artek.
Pierwsze spotkanie z cyklu odbyło się w przepięknej bibliotece przy ulicy Jesiennej - filia numer 54:




Przeczytałam fragment mojej książki:







A potem przeprowadziłam kilka zabaw związanych z leczeniem, medycyną i zdrowiem:






Wszystkie dzieci zgodnie potwierdziły, że leczyć się trzeba i nie należy się bać żadnego lekarza. Nawet dentysty :-)


Zdjęcia ze strony Bajeczna Biblioteka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Przewornie

 Z wielką przyjemnością przyjęłam zaproszenie na spotkania autorskie, które odbyły się w Gminnej Bibliotece Publicznej w Przewornie. Tematem...