wtorek, 29 października 2019

Sępólno Krajeńskie - spotkania z Czytelnikami

Po raz kolejny zostałam zaproszona na spotkania autorskie do Sępólna Krajeńskiego. Tak jak w ubiegłym roku, spotkania z Czytelnikami były niezwykle udane, a ja zostałam przyjęta w miłej i przyjaznej atmosferze.

Tym razem do sępoleńskiej biblioteki zostały zaproszone przedszkolaki, z którymi przeprowadziłam warsztaty z teatrem kamishibai. Bohaterem naszego spotkania była legenda o "Smoku wawelskim", napisana przeze mnie, a wydana przez wydawnictwo Tibum.
W kolejnym spotkaniu uczestniczyli starsi czytelnicy, a tematem była książka "Gloria, wakacje i ja". Relację i zdjęcia z tych spotkań można obejrzeć na stronie Biblioteki w Sępólnie Krajeńskim.

Zdjęcie ze strony Biblioteki Publicznej w Sępólnie Krajeńskim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Stajnia pod Lipami" - premiera

 Z ogromną przyjemnością ogłaszam, że moja najnowsza książka "Stajnia pod Lipami" jest już dostępna! Akcja powieści rozgrywa się w...