poniedziałek, 17 grudnia 2018

Maciek Szpyrka wędruje po Polsce - spotkanie w Siechnicach

Równo tydzień po Barbórce odbyło się moje spotkanie w ramach akcji Rozczytana Aglomeracja. Tym razem pojechałam do Siechnic, żeby porozmawiać z przedszkolakami o pracy górników i o śląskiej godce:


Dzieci z uwagą obejrzały prezentację zdjęć o kopalni:



Okazało się też, że mają całkiem sporą wiedzę na temat pracy górników:




Nauczyliśmy się też wiersza o górnikach:


I spacerowaliśmy po Nikiszowcu:


A to wszystko działo się w Siechnicach:

Zdjęcia ze strony Centrum Kultury w Siechnicach


Bardzo dziękuję za udane spotkanie i mam nadzieję - do zobaczenia niebawem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...