poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Takie przygody tylko na wsi!

Na blogu Tosimamy ukazała się przepiękna recenzja mojej książki "Wakacje u dziadków". Autorka bloga zachęca do lektury takimi słowami:

"Czytaliśmy tę książkę latem w czasie naszych wakacji w górach. W tych cudownych okolicznościach przyrody czytało się ją znakomicie, ale jestem pewna, że równie dobrze będzie się czytać o przygodach trojaczkach zimą. Książka jest naprawdę piękna, pachnie latem, wsią, spokojem i wspaniałym dzieciństwem. To już druga pozycja autorstwa duetu Magdalena Zarębska - Aneta Krella-Moch."

Chciałam, żeby moja książka była właśnie taka - pełna przygód, które mogą przydarzyć się właśnie teraz, każdemu dziecku, które spędza wakacje na wsi. I ogromnie się cieszę, że mi się to udało.

Zdjęcie z bloga Tosimama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...