piątek, 18 sierpnia 2017

"Ida i Filip, przyjaciel koni" - książka pełna pasji

Bardzo mnie cieszą recenzje moich książek, które są już od dawna dostępne na rynku. Cieszy mnie, że wciąż znajdują nowych Czytelników, którzy się nimi zachwycają.
W tym tygodniu trafiłam na recenzję książki "Ida i Filip, przyjaciel koni". Autorka bloga Bawiesiei ucze zachęca do lektury tymi słowami:

"O swoich pasjach można rozmawiać godzinami i nigdy nam się to nie nudzi. Sztuką jest jednak opowiadać tak, by nasz rozmówca też się dobrze bawił, bo wcale pasjonatem być nie musi. Magdalenie Zarębskiej, autorce powieści „Ida i Filip przyjaciel koni” to się udało. Mimo iż nie jestem zakochana w koniach, ba, nawet nigdy na żadnym nie siedziałam, ani go nie głaskałam, to jednak książkę przeczytałam z ciekawością."

Całą recenzję można odnaleźć pod tym linkiem.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...