czwartek, 20 lipca 2017

Pierwsza recenzja "Wakacji u dziadków"!

Na blogu Miłość do czytania ukazała się pierwsza recenzja mojej książki. Przyznam, że bardzo na nią czekałam - byłam ogromnie ciekawa reakcji Czytelników!

Cieszę się, że książka się podoba, o czym Autorka bloga pisze tymi słowami:

Magdalenie Zarębskiej z powodzeniem udało się uchwycić zderzenie świata miejskiego z wiejskim. Priorytetem dzieci, które szykowały sie na wakacje był tablet.
Szkraby, które wracają od dziadków pełne są werwy i chęci do zabaw na dworze. Elektronika w konkurencji z ciekawością idzie w zapomnienie.


Całą recenzję można znaleźć pod tym adresem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...