niedziela, 2 lipca 2017

"Borys i Zajączki" kolejna recenzja i zapowiedź nowej książki!

Na blogu I&K W Domowym Zaciszu ukazała się recenzja mojej książki o Borysie i Zajączkach. Autorka bloga zachęca do lektury takimi słowami:

"Borys i Zajączki to pełne uroku i sielskiego wiejskiego życia opowiadania, które wprowadzą każdego czytelnika w wakacyjny nastrój. A dla wszystkich miłośników twórczości Magdaleny Zarębskiej mam bardzo dobrą wiadomość, właśnie ukazała się kolejna jej książka pod tytułem Wakacje u dziadków."
  
Całą recenzję można odnaleźć pod tym linkiem. 

Zdjęcie z bloga I&K W Domowym Zaciszu
 
 
Autorka bloga zachęca do lektury "Borysa i Zajączków", ale też do sięgnięcia do mojej najnowszej książki "Wakacje u Dziadków", o której napiszę już niebawem!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...