piątek, 5 maja 2017

Kosiarka pilnie poszukiwana!

Na blogu tosimama ukazała się piękna recenzja mojej książki "Borys i Zajączki". Autorka bloga pisze:

"Borys i Zajączki to pełna ciepła, ciekawa i wciągająca opowieść dla młodych czytelników. Podejrzewam, że nie tylko ja będąc dzieckiem marzyłam o posiadaniu kucyka. Ale większości osób, tak jak mnie, tych marzeń nie udało się spełnić. Z tym większą przyjemnością czytałam o dzieciach, których rodzice zdecydowali się kupić konia;)"

Co prawda ja nigdy nie marzyłam o posiadaniu konia, ale moja siostra całe dzieciństwo chodziła z wirtualnym kucykiem u boku, tak więc doskonale rozumiem rozterki wszystkich rodziców ;-)

Całą recenzję można odnaleźć pod tym linkiem.

zdjęcie z bloga tosimama

1 komentarz:

  1. Książka jest piękna :) Na pewno będziemy do niej wracać!

    OdpowiedzUsuń

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...