poniedziałek, 8 maja 2017

Dzień Bibliotekarza na moim blogu

W ostatnich latach poznałam wiele Bibliotekarek i Bibliotekarzy. Mogę powiedzieć bez ogródek, że to moja ulubiona grupa zawodowa - osoby z ogromną pasją, chęcią działania, życzliwe i otwarte na innych. Jak Polska długa i szeroka poznaję Bibliotekarzy, którzy kochają swoją pracę, kochają książki i zarażają swoją pasją innych. Osoby pracujące w Bibliotekach mają na mnie niesamowicie pozytywny wpływ - do wszystkich miejsc, w których już byłam z przyjemnością bym powróciła. Więc jeśli kiedyś usłyszycie w słuchawce mój głos - nie zdziwcie się, że zadzwoniłam tylko po to, żeby pogadać z kimś życzliwym. Wszystkiego, co najlepsze z okazji dnia Bibliotekarza! Niech Wam się darzy, a życie niech Was rozpieszcza! Samych dobrych książek!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Rakoszycach

 Na spotkanie w Rakoszyckim Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej zaprosiłam Maćka Szpyrkę z mojej książki "Jak Maciek Szpyrka z dzia...