poniedziałek, 16 grudnia 2013

Spotkanie w przedszkolu numer 59 w Bytomiu

Na początku grudnia zostałam zaproszona do dwóch przedszkoli w Bytomiu, dzisiaj chciałabym opowiedzieć o jednym z nich. Odwiedziłam cztery, bardzo grzeczne grupy przedszkolaków:








Rozmawialiśmy o bohaterach moich książek, czytałam fragmenty, a dzieci podziwiały ilustracje:





Oczywiście dzieci poznały kilka słów w gwarze śląskiej i razem z Maćkiem powędrowały na Nikiszowiec. Bawiliśmy się również w gry i zabawy związane z końmi:



Spotkania były bardzo udane i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś odwiedzę przedszkolaki i przemiłe panie nauczycielki z przedszkola numer 59 w Bytomiu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...