czwartek, 9 lutego 2012

Spotkanie z klasą II B

We wtorek, 7 lutego udałam się do Szkoły Podstawowej numer 90 na spotkanie z klasą IIB.
Najpierw przemiłe uczennice z kółka czytelniczego oprowadziły mnie po całej szkole. Obejrzałam tablice poświęcone prof. Stanisławowi Tołpie, patronowi szkoły i zapoznałam się ze szkolnym krasnalem - Tołpikiem.

Bohaterem spotkania był Mikołaj z książki "Kaktus na parapecie". Uczniowie tej klasy, razem z panią nauczycielką przeczytali całą książkę. Udali się również na wycieczkę po Wrocławiu, w poszukiwaniu miejsc, opisanych w książce.
Rozmowa była bardzo ciekawa, uczniowie zadawali mnóstwo pytań związanych z przeszłością. Interesował ich również proces powstawania książki, a także moje plany na przyszłość.


Zrobili na mnie ogromne wrażenie i było mi naprawdę bardzo miło, że to właśnie "Kaktus" tak bardzo ich zainteresował.

Na koniec dostałam mnóstwo prezentów:



Pierwszy kaktus do mojej kolekcji
Oraz piękny album z ilustracjami do książki, narysowanymi przez dzieci:











Zostałam zaproszona na kolejne spotkanie, jak tylko napiszę nową książkę dla dzieci. Mam nadzieję, że uda nam się spotkać jak najszybciej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...