wtorek, 25 października 2011

Spotkanie w Trzebnicy

17 października wczesnym rankiem wyruszyłam do Trzebnicy. W Zespole Szkół numer 1 miałam przyjemność spotkać się z uczniami klas licealnych i gimnazjalnych. Spotkania odbywały się w ramach Ogólnopolskiego Tygodnia Karier.
Rozmawialiśmy na temat wyboru pracy i satysfakcji z wykonywanego zawodu. Pomagała nam w tym Sabina, główna bohaterka książki "Życie teoretycznie".



Starałam się na podstawie własnego doświadczenia pokazać, że najważniejsza w życiu jest determinacja i wiara we własne siły. Wszystkim podobało się moje życiowe motto: Nie ma lepszych.
Największym zaskoczeniem była dla mnie obserwacja, że każda klasa jest zupełnie inna i z każdą nawiązuje się odmienny kontakt. Pierwszy raz miałam możliwość stanięcia po drugiej stronie i na początku nieco mnie to stresowało.


Najprzyjemniej było odpowiadać na pytania, które w każdej klasie były inne i zmieniały się wraz z punktem widzenia oraz - co ciekawe - z profilem klasy.



Serdecznie dziękuję pani Bogumile Łukaniec za to doświadczenie i możliwość wymienienia opinii z uczniami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...