czwartek, 21 kwietnia 2011

Spotkanie w Empiku we Wrocławiu

Wczoraj o godzinie 19.00 rozpoczęło się moje spotkanie autorskie w salonie Empik. Mimo korków udało mi się dotrzeć na czas:)
Rozmowa przebiegła w bardzo miłej atmosferze:




Czytelnicy słuchali z uwagą:



Rozmawialiśmy o książce "Życie teoretycznie", ale również o książkach dla dzieci. O tym, dlaczego zazwyczaj piszę o ludziach starszych lub o dzieciach i czemu nie chcę napisać książki o mojej rówieśniczce.

Na koniec rozdawałam autografy:



Usłyszałam bardzo wiele miłych słów na temat mojej twórczości, co dodało mi sił i zapału do pracy. Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję za przybycie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z Rozczytaną Aglomeracją po Dolnym Śląsku - spotkanie w Bibliotece w Wołowie

 Na kolejne spotkanie, zorganizowane przez Rozczytaną Aglomerację, zabrałam ze sobą Maćka Szpyrkę: Podczas spotkania rozmawialiśmy o pracy g...